تيم ملي شمشير بازي بانوان ايران به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


تيم ملي شمشير بازي بانوان ايران به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد

ا
تيم ملي شمشير بازي بانوان ايران به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد

    شمشیرباز ارومیه ای تیم ملی اپه بانوان گفت: تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه در مسابقات قهرمانی 2018 تایلند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد و تاریخ ساز شد.

سکینه نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی اپه بانوان تاکنون جایگاه بالاتر از سیزدهمی قاره آسیا را کسب نکرده بود و کسب این موفقیت حاصل سال ها تلاش و سخت کوشی است.


وی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی تایلند از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، بیان کرد: در اولین بازی استرالیا را با نتیجه 45 بر 42 از پیش رو برداشتیم که این پیروزی روحیه بازیکنان را برای دیدارهای بعدی افزایش داد.


نوری که به همراه مهسا پور رحتمی و اعظم بختی تیم سه نفره ایران را تشکیل می دهند، ادامه داد: در دومین دیدار با نتیجه 45 بر 25 نتیجه را به تیم قدرتمند چین واگذار کردیم و سپس برای کسب عنوان پنجم تا هشتم به مصاف تیم سنگاپور رفتیم که این دیدار را با نتیجه 45 بر 29 به سود حریف واگذار کردیم.


نایب قهرمان جوانان آسیا گفت: در آخرین دیدارمان که اهمیت زیادی برای تیم ایران به جهت رسیدن به مقام پنجمی داشت با نتیجه نزدیک 38 بر 32 مغلوب شدیم و در جایگاه هشتم جای گرفتیم.


وی ادامه داد: با کسب این مقام آماده حضور در مسابقات جهانی چین و سپس بازی های آسیایی جاکارتا خواهیم شد و به احتمال زیاد اردوهای آمادگی تیم ملی به زودی در تهران از سر گرفته شود.


این بانوی شمشیرباز ارومیه ای بیان کرد: مسابقات جهانی چین را پیش رو داریم که 28 تیر سال جاری در شهر هوشی برگزار می شود.


نوری ادامه داد: بازی های آسیایی جاکارتا نیز یکی از مهمترین رویدادهای قاره کهن است و اگر بتوانیم در بخش تیمی در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم، امید زیادی برای ارتقا رنگینگ آسیایی تیم اپه بانوان داریم.


وی با اشاره به اینکه رقبای اصلی تیم اپه بانوان ایران در بازی های آسیایی از کشورهای آسیای شرقی و به ویژه قزاقستان و ازبکستان هستند، گفت: سرمایه گذاری های پیشرفته و کلان این کشورها برای رشته شمشیربازی قابل مقایسه با ایران نیست و ورزشکاران ایرانی با کمترین امکانات اردویی و سخت افزاری عازم مسابقات می شوند.


به گزارش ایرنا مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا اول تیرماه جاری در بانکوک تایلند برگزار شد.


سکینه نوری متولد سال 1374 است و نخستین بار در سال 1388 با کسب مقام سوم المپیاد ورزشی ایرانیان به اردوی تیم ملی اپه دختران دعوت شد.


نایب قهرمانی جوانان 2011 آسیا در تایلند (پس از 37 سال برای ایران)، اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان 2012 جهان در روسیه، نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی 2012 گرجستان، سومی مسابقات جوانان آسیا در اندونزی، سومی مسابقات قهرمانی 2013 آسیا در کویت و برنز مسابقات بین المللی 2014 قزاقستان از جمله عناوین قهرمانی این ورزشکار ملی پوش است. . .

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 180

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف