مجله شيرين : چرا واليبال ژاپن بازي با ايران را برد

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


مجله شيرين : چرا واليبال ژاپن بازي با ايران را برد

ا
مجله شيرين : چرا واليبال ژاپن بازي با ايران را برد

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن، نظم تیمی را رمز موفقیت شاگردانش در دیدار برابر ملی پوشان ایران در هفته نخست لیگ ملت های والیبال دانست


یوئچی ناکاگایچی پس از پیروزی سه بر یک شاگرانش برابر ایران در آخرین بازی هفته اول لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: تا لحظه آخر منظم بازی کردیم و این راز پیروزی بود. در این مدت بسیار تمرین کرده بودیم و با آمادگی وارد مسابقات شدیم.


وی ادامه داد: ایران را به خوبی آنالیز کرده بودیم وستاره های این تیم را می شناختیم.

ضمن اینکه احساس می کنم بازیکنان ایران در شروع مسابقه ژاپن را دست کم گرفتند. بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارند.


سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: انتظار بیشتری از تیم ایران داشتیم و فکر می کنم در روزی که آنها چندان خوب نبودند، پیروز شدیم.

به هر حال از این پیروزی بسیار خوشحالم، چون این نتیجه ما را به ادامه مسابقات بسیار امیدوار کرد.


ناکاگایچی خاطرنشان کرد: در برخی از صحنه ها ایرانی ها تلاش کردند برخلاف آنالیزی که از آنها داشتیم بازی کنند، اما خیلی زود شرایط را بررسی کردیم و به نتیجه رسیدیم. نشان دادیم که در نبرد آسیایی ها کدام تیم برتر است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


تیم ملی والیبال ایران در سومین روز هفته نخست لیگ ملت های والیبال سه بر یک مغلوب ژاپن شد تا با دو شکست (فرانسه و ژاپن) و یک پیروزی (استرالیا) هفته نخست لیگ ملت های والیبال را به پایان برساند.. . . .

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 332

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف