لیزر خانگی چیست؟ درباره ليزر کردن بدانيد

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


لیزر خانگی چیست؟ درباره ليزر کردن بدانيد

ا موضوع: آرايش و زيبايي,,
لیزر خانگی چیست؟ درباره ليزر کردن بدانيد

لیزردرمانی کلینیکی روشی نوین برای از بین بردن تقریبا دائمی موهای زائد است یعنی میتوان ادعا کرد این موها در روش کلینیکی لیزر صددرصد از بین میروند یا اینکه میتوان مطمئن بود که با لیزر موهای زائد، سرعت رشد و تعداد آنها به مراتب کمتر از قبل میشود.

استفاده از دستگاه های لیزر خانگی بنا به دلایلی همچون محدود کردن خطاهای پزشکی، کاهش هزینه های درمان، صرفه جویی در وقت، حفظ حریم خصوصی و سهولت دسترسی؛ روند رو به رشدی را طی کرده است. این دستگاه‌ها برای استفاده فردی مناسب هستند.

یعنی هرکسی میتواند به تنهایی و بدون کمک دیگران در خانه از آنها استفاده کند.

نحوه کار دستگاه‌های لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زائد بدن شبیه کار لیزر کلینیکی است و حتی در استفاده خانگی خطر کمتری برای افراد دارند و میتوان به سادگی از آنها استفاده کرد.

اکثر این دستگاه ها برای اسـتفاده آقایـان و بانـوان و همچنیـن برای نواحـی گـردن به پایین شـامل پاهـا، زیربغل ها، دسـتها، سـینه و پشـت طراحی شـده است.

هر چند که کاربرد آن به نوع دستگاه لیزر خانگی بستگی دارد اما در دفترچه راهنما دستگاه نیز نحوه کاربرد آن مشخص شده است.

توجه کنید که اگر در دفترچه تاکید شده آن را مثلا برای صورت، سینه یا ناحیه تناسلی استفاده نکنید، حتما این توصیه را جدی بگیرید؛ چون ممکن است پالس‌های نوری دستگاه برای این نواحی بدن مناسب نباشند اما اگر محدودیت استفاده در دفترچه راهنما ذکر نشده بود،‌ میتوان از آن برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن کمک گرفت.


ایمن بودن و اثربخشی بیشتر دستگاه های لیزر خانگی از نظر بالینی به اثبات رسیده اسـت، امـا ماننـد هر دسـتگاه برقـی دیگـر، باید دسـتورالعمل های اسـتفاده از دسـتگاه و هشـدارهای ایمنـی را بـه دقـت مطالعـه و بـه کار بست.

* عوارض لیزر خانگی

اگر در استفاده از لیزرهای کلینیکی یا خانگی دقت نشود و یا در انجام لیزر، ویژگی های پوست فرد و حساسیت ناحیه هدف لیزر لحاظ نشود، احتمالا مشکلات زیر روی می دهد :

    سوختگی
    کم‌کاری یا پرکاری رنگدانه‌ها
    سوزش پوست
    تغییر رنگ پوست
    به وجود آمدن لکه‌های سفید
    تورم در اطراف فولیکول مو
پايان

منبع: بانوي شهر



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 296

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف