مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


اخبار دانشگاه : مهلت ویرایش و انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد

ا
اخبار دانشگاه : مهلت ویرایش و انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد

مجله شيرين : با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان مبنی بر فرصت مجدد برای انتخاب رشته دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته و همچنین ویرایش رشته‌/محل‌ها از ساعت 24 امروز چهارشنبه 9 خرداد آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز جمعه 11 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

* داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

* به گزارش ایسنا،داوطلبان با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است ) به عنوان رمز عبور می‌توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

* بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، در این نوبت تمامی داوطلبانی هم که قبلا اقدام به ویرایش کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل مجدداً  انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

* ویرایش اولویتهای انتخابی داوطلبان فقط  یک نوبت امکان‌پذیر است و هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد امکان پذیر نیست.

همچنین مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. . . .

پايان

منبع: آفتاب نيوز



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 284

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف