باند تصادفات ساختگی در آذربایجان غربی متلاشي شد - مجله شيرين

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


باند تصادفات ساختگی در آذربایجان غربی متلاشي شد - مجله شيرين

ا
باند تصادفات ساختگی در آذربایجان غربی متلاشي شد - مجله شيرين

سردار ناصر اصلانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از متلاشی شدن باند ایجاد تصادفات ساختگی در شهرستان های جنوب استان خبر داد و تشریح کرد:

  این افراد با همکاری 69نفر از اعضای باند و خانواده خود در محورهای مواصلاتی جنوب استان اقدام به ایجاد تصادفات ساختگی می کردند و در حین تصادف با شکستن دست و پا و بینی خود با چکش و ایجاد جراحت در خود اقدام به دریافت هزینه های گزافی از بیمه می کردند.

سردار اصلانی با تاکید بر دستگیری 7 نفر از اعضای این باند اظهار کرد: این باند از سال 1390 فعالیت  خود را شروع کرده بود که تاکنون نیز از طریق ایجاد تصادفات ساختگی 30میلیارد ریال از بیمه ها پول دریافت کرده و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز در حال دریافت بودند که هوشیاری ماموران پلیس آگاهی استان مانع از این کار شد.

* وی تصریح کرد: همکاری هیچ یک از مسئولان شرکت های بیمه، دستگاه های اجرایی و پلیس راهنمایی و رانندگی با این افراد محرض نشده است و این افراد با شگرد های ماهرانه ای بدون اطلاع دستگاه های ذی ربط اقدام به تاراج بردن بیت المال می کردند که با همکاری مقامات قضایی در آینده نزدیک تمام اموال سرقت شده و هزینه های دریافتی این افراد از شرکت های بیمه به حساب بیت المال بازگردانده خواهد شد.

* فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به پرونده سرقت های سریالی انجام گرفته توسط باند حرفه ای سرقت در شهرستان های ارومیه، خوی، نقده و مهاباد صورت گرفته بود از دستگیری سه نفر سارق سابقه دار و 2 نفر مال خر در این رابطه خبر داد و افزود:

با انجام تحقیقات لازم سارقین دستگیر شده به انجام 21 فقره سرقت در ارومیه و 10 فقره سرقت در شهرستان های خوی، نقده، مهاباد  اعتراف کردند.

* وی ارزش ریالی اموال کشف شده از سارقین را 5 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:در بازرسی از منازل سارقین همچنین یک دستگاه خوردو مسروقه، مقداری مواد مخدر و یک قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.   

سردار اصلانی سرقت 18 تخته فرش دستباف را ازجمله سرقت های این باند برشمرد و تصریح کرد:

 ارزش ریالی فرش های سرقت شده بیش از 400 میلیون ریال بوده است که تعدادی از این فرش ها توسط ماموران انتظامی استان کشف و تعدادی نیز با شناسایی انبار اموال مسروقه در یکی از شهرستان های تهران در حال پیگیری برای کشف و ضبط اموال و دستگیری سارقین است.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری یک پزشک قلابی در ارومیه که بدون داشتن مجوز طبابت و به صورت غیر قانونی اقدام به انرژی درمانی افراد می کرد خبر داد و اظهار کرد:

 تاکنون 44 نفر از این فرد اعلام شکایت کرده انند و مبلغ 3 میلیارد و 690 میلیون ریال توسط این افراد به پزشک قلابی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات شاکیان اقدامات درمانی  پزشک دستگیر شده نتنها موجب بهبودی نشده بلکه مشکلات روحی و روانی بسیاری نیز در این افراد به بار آورده بود تاکید کرد:

مردم استان برای انجام معالجات و اقدامات درمانی خود حتما از طریق مراکز مجاز و دارای مجوز رسمی از مراجع ذی صلاح اقدام کنند. .. .

پايان

مجله شيرين

آفتاب نيوز



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 219

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف